دلمو نشکنــــــــــــــــــ.....


دخترایرونی

آدما تقصیری ندان که عاشق نیستن ٫ من فکر میکنم دلیل

این رفتارها این باشه :



اولین کسی که عاشقش میشی دلتو میشکونه و میره .


دومین کسی رو که میای دوستش داشته باشی و از تجربه ی قبلی

استفاده کنی ٫ دلتو بدتر میشکونه و میذاره و میره .


بعدش دیگه هیچی واست مهم نیست و از این به بعد میشی اون آدمی

که هیچ وقت نبودی!


دیگه دوستت دارم واست معنایی نداره و اگه یه آدم خوب باهات دوست بشه

تو دل اونو میشکونی تا انتقام خودتو ازش بگیری و اون میره با یکی دیگه ...


اینجوریه که دل همه ی آدما میشکنه ...!


نظرات شما عزیزان:

بشار
ساعت9:04---8 دی 1390

سکوت ؛
عبادتی است بی رنج
و زینتی است که نیازمند پیرایه نیست ...
حصاری است بی دیوار
و پوشاننده ی تمام عیبها ...



بشار
ساعت12:02---7 دی 1390

حاجتی در دل بی تابم داشتم ...

به دل گفتم : لیاقت برآورده شدن خواسته ات را نداری وگرنه از تو حرکت و از خدا

برکت و خدا هم برایت برآورده اش میکرد.

دل گفت : مگر آنچه را که تا بحال خدا به تو داده است لیاقتش را داشته ای !

و مگر او تا بحال در بذل نعمت هاش به لیاقت تو نگاه می کرده است ؟!

... و قسم می خورم که راست می گفت .



احسان
ساعت19:00---14 آذر 1390

سلام
وبلاگت واقعا زیباست مرسی که وبلاگ من هم سر زدی
خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
به امید دیدار دوباره بدرود


پارسا
ساعت16:46---10 آذر 1390
سلام عزیز به وبم بیا وبم رو با یک پست از عکس های محرم با این موضوع:
والپیپر ویژه ماه محرم و عاشورا
http://alone.boy.loxblog.com/post.php?p=34
آپ کردم حتما سر بزن و نظرت رو بگو...مرسی


مـریــم
ساعت16:10---10 آذر 1390

گفتند: با باران می‌آیی تو
باران که از دلتنگی و این حرف‌ها چیزی نمی‌داند.
پرونده‌ها را بازبینی می‌کنم، اما
در لابلای این همه اوراق
پیداست هرگز هیچ بارانی نباریده ست.
سرد است آغوش جهان بی تو ...
و هیچ خورشیدی
از عهده سرمای این دیوارها و صندلی‌ها بر نمی‌آید...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 29 / 8 / 1390برچسب:,ساعت 11:53 توسط افسانه| |


:قالبساز: :بهاربیست:

 فال حافظ - قالب میهن بلاگ - قالب وبلاگ